Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2009

Καλημέρα κόσμε!





Να μαι και εγώ εδώ να γράψω, για μέρη που αγαπώ, για νόστιμες τοπικές κι όχι μόνο συνταγές…. 
 αλλά κι ότι άλλο προκύψει….  




Γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω στην Τσαριτσάνη, μια  καταπράσινη και πανέμορφη κωμόπολη   του νομού Λαρίσης.

 Από παιδί  με καλλιτεχνικές ανησυχίες  , καταπιάνομαι κατά καιρούς με διάφορες δημιουργίες. 

Για περίπου 15 χρόνια ασχολήθηκα με τα κοινά,  στον τοπικό πολιτιστικό «σύλλογο Γυναικών» και άλλους συλλόγους του χωριού μου  και  το έκανα με πολύ μεγάλη χαρά! Πραγματικά νιώθω ότι ακόμη θέλω να δώσω πολλά πράγματα σε αυτό τον τόπο, γιατί θέλω να προχωρήσουμε περισσότερο από αυτό που ήδη έχουμε!

Όλες αυτές, λοιπόν, οι εμπειρίες που αποκόμισα  και οι προκλήσεις που αντιμετώπισα με τη ενασχόλησή μου με τα κοινά ,  αποτέλεσαν και το λόγο που αποφάσισα να ξεκινήσω αυτό το ερασιτεχνικού επιπέδου blog. 

Μέσα απ αυτό , θα προσπαθήσω να εκφράσω   την μεγάλη αγάπη για τον τόπο μου. Όπως οι  νόστιμες αυθεντικές τοπικές συνταγές  που λέγονται από στόμα σε στόμα κι από γενιά σε γενιά και πρέπει να καταγραφούν για  να διασωθούν.

Αγαπώ το γράψιμο – αν και με  κάποια δυσκολία στην έκφραση-  θεωρώ πως μέρα με τη μέρα με κάνει καλύτερο άνθρωπο.
Από τότε που άρχισα να γράφω , έμαθα να παρατηρώ τους ανθρώπους ,να τους ακούω πιο προσεχτικά , να εντοπίζω πιο εύκολα όλα αυτά που  συμβαίνουν γύρω μου και έμαθα να αποδέχομαι πολύ πιο εύκολα τα λάθη μου .


Καλώς ήρθατε στην κουζίνα μου  !!!!!!!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι συνταγές του μπλοκ είναι κυρίως παραδοσιακές . Περιμένω τα σχόλιά σας για την συνταγή.
Αν την φτιάχνετε κι εσείς, αλλά με άλλο τρόπο, γράψτε τι διαφορετικό κάνετε και ποια υλικά χρησιμοποιείτε !!!!

Καλημέρα κόσμε!

Να μαι και εγώ εδώ να γράψω, για μέρη που αγαπώ, για νόστιμες τοπικές κι όχι μόνο συνταγές….   αλλά κι ότι άλλο προκύψει….   ...